QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Acció solidària de Cuina VO per a les víctimes del terratrèmol de l’Equador a Granollers

Vuit restaurants de Cuina VO cuinaran diumenge a Granollers plats solidaris per recollir diners en benefici de les víctimes del terratrèmol que va afectar l’Equador.


El 9 Nou
02/07/2016

El festival solidari es farà a la Nau de Dents de Serra, del complex cultural de Roca Umbert. Arrencarà a les 12 del migdia i s’allargarà fins al vespre. L’entrada costa 7,8 euros –en record del grau de l’escala de Richter que va assolir el sisme– i, després, es podran degustar platets a preus populars. Estaran elaborats amb productes de proximitat cedits gratuïtament pels productors.

És el primer cop que Cuina VO fa una acció solidària d’aquest tipus. La idea és fer-ho un cop l’any. S’ha triat el terratrèmol d’Equador perquè molts equatorians van incorporar-se a treballar al sector de l’hostaleria.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 339 persones.