QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Bombers dels parcs de Granollers i Mollet participen en un concurs de rescats

Un equip dels Bombers del parc de Granollers i un altre del parc de Mollet participen des d’aquest dimecres al concurs de rescats de víctimes d’accidents de trànsit que es fa a Terrassa (el Vallès Occidental).


Els equips estan formats per sis membres entre els quals hi ha un comandament, un sanitari i quatre bombers a més d’un suplent. Els tres guanyadors, que passaran al concurs estatal, es coneixeran aquest divendres al vespre.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 380 persones.