Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

Bon Preu estrena el servei de lliurament de la compra ‘online’ a domicili a l’àrea de Granollers

L’empresa escull el Vallès Oriental com la segona zona on es farà aquest servei

El grup Bon Preu comença aquest dilluns el servei de lliurament a domicili al Vallès Oriental. Els clients de la botiga on line de l’àrea de Granollers (que inclou la ciutat i les Franqueses i Canovelles) ja podran rebre a casa les comandes l’endemà d’haver-les efectuat via internet. L’àrea de Granollers és la segona on estarà disponible aquest servei, que el grup va posar en marxa fa unes setmanes en cinc poblacions d’Osona, amb resultats que qualifica com a “molt satisfactoris”.

El potencial de població d’aquesta àrea, amb prop de 100.000 habitants, i la proximitat amb les plataformes de distribució del grup osonenc han afavorit que el Vallès Oriental ocupi aquesta posició prioritària en el desplegament progressiu del lliurament a domicili que porta a terme Bon Preu. “També havíem detectat molt d’interès en aquesta àrea per poder disposar del servei”, expliquen des del grup.

Bon Preu espera que la introducció d’aquest servei consolidi el coneixement de la marca a l’àrea de Granollers que confia que es reforçarà quan entri en funcionament l’establiment Esclat que obrirà a la ciutat a finals d’any.

Bon Preu ha invertit 10 milions d’euros en el servei de compra on line, inclosa també la flota de vehicles amb la qual fa el lliurament. Són furgonetes amb triple temperatura per servei els productes a la temperatura òptima i preservar la cadena de fred.

Els usuaris de la botiga on line també tenen l’opció d’utilitzar els punts de recollida que, a la comarca, estan situats a Lliçà d’Amunt i Mollet i que continuaran operatius. De fet, n’espera obrir de nous en altres àrees com el Vallès Occidental o el Baix Penedès.

El client podrà fer la comanda fins a les 12 de la nit del dia abans de la recepció, a través de la web o l’app de la botiga en línia. Els lliuraments es faran de dilluns a dissabte de 7 del matí a 10 de la nit, amb hores convingudes. Els productes es poden revisar en el moment de la recepció i l’import de la compra es carreguen un cop fet el lliurament.

Bon Preu vol convertir-se en un referent català en venda d’alimentació, ara també via internet. Per això va crear una nova plataforma de compra en línia, amb millores d’usabilitat i accessibilitat. El grup té, a més, 127 botigues BonPreu, 55 establiments Esclat, 48 benzineres i 12 punts de recollida del supermercat on line

Comentaris

Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}
    {{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.