L’Ajuntament de Caldes ha informat aquest dijous que ha quedat restablerta la plataforma de tramitació telemàtica que es va aturar amb motiu del ciberatac que van patir els serveis informàtics municipals la matinada del divendres 29 al dissabte 30 d’abril.
Segons fonts municipals, al llarg d’aquesta setmana, l’Ajuntament ha anat restablint la gestió administrativa telemàtica, connectant de nou els equips i els sistemes de tramitació. La darrera actuació, en aquest sentit, ha estat la reobertura de la plataforma de tramitació electrònica a través del web.
Amb aquesta darrera actualització, el consistori té restablerts els canals d’atenció ciutadana i gestió administrativa que van quedar interromputs amb motiu del ciberatac. En total, han estat sis dies hàbils amb afectacions.
L’Ajuntament ha explicat que les diferents àrees municipals estan revisant tots els procediments amb terminis que puguin estar afectats, per tal d’ampliar-los, en el cas que sigui necessari. En aquest sentit, el Casal d’Estiu ja ha ampliat el termini per a la tramitació de les sol·licituds fins al dia 15 de maig.
L’Ajuntament comunica als veïns que qualsevol incidència es pot notificar a caldesm@caldesdemontbui.cat o al telèfon 93 865 56 56.
{{ comment.text }}