QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Cardedeu convoca una concentració silenciosa per la mort d’una jove de 23 anys en l’explosió de gas d’aquest matí

L’Ajuntament de Cardedeu ha convocat per aquest dimecres a les 8 del vespre una junta de portaveus extraordinària per senyal de dol i de suport a la família de Cristina Camps, la jove de 23 anys que ha mort aquest matí en una explosió de gas a casa seva. Després, es farà una concentració.


El 9 Nou
04/05/2011

L’Ajuntament de Cardedeu ha convocat una concentració silenciosa aquest vespre cap a un quart de nou davant de l’Ajuntament per exporessar el condol i el suport a la família de Cristina Camps, la jove de 23 anys que ha mort aquest dimecres a primera hora del matí en una explosió de gas que hi ha hagut a casa seva. L’acte es farà just després de la junta de portaveus extraordinària on tots els grups municipals expressaran el seu condol per la mort d’aquesta noia, que havia estat pubilla de la vila fa uns anys.

A banda, l’Ajuntament de Cardedeu també ha decretat dos dies de dol oficial entre les 12 del migdia d’aquest dimecres i les 12 del migdia de divendres. Les banderes de tots els edificis municipals onegen a mig pal en senyal de dol. A més, s’han suspès tots els actes oficials previstos.

Segons fonts municipals, els partits també han decidit endarrerir 24 hores la col·locació dels cartells electorals per a les eleccions del 22 de maig. Enlloc de fer-se la nit de dijous a divendres es farà a partir de la nit de divendres a dissabte.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 545 persones.