La millora, que té un cost de 170.000 euros, es va pactar a l’abril però no s’ha pogut executar fins ara pels problemes econòmics de la Generalitat. En els darrers anys, han mort en aquest tram set persones en set topades frontals.
L’actuació preveu instal·lar una mitjana central de 900 metres. Serà, principalment, amb un mur central de formigó tot i que just sobre el pont del riu Mogent es col·locaran tanques metàl·liques.
Els treballs de millora a la C-60 també solucionaran un altre dels problemes que havia denunciat l’Ajuntament de la Roca. L’estretament dels carrils permetrà ampliar la incorporació a la C-60 en direcció a Granollers des de la carretera BV-5105, que uneix la Roca amb Cardedeu.
L’actuació afecta un tram de 2,6 quilòmetres per on passen uns 30.000 vehicles diaris. Inclou els enllaços amb l’AP-7 i les carretera de Parpers i Cardedeu.