QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Carreteres preveu millorar la porta de Llevant de Sant Celoni el 2013

La Direcció General de Carreteres preveu construir durant l’any 2013 una rotonda a nivell a la carretera C-35 a la cruïlla de la porta de Llevant, que dóna accés a l’est del nucli urbà de Sant Celoni.

El 9 Nou
11/12/2011

El director general de Carreteres, Jordi Follia, ho va explicar aquest dimecres a l’alcalde Joan Castaño en una trobada a Barcelona. La reunió, que ja estava prevista, es produïa just una setmana després de l’accident mortal en què un motorista de Badalona va perdre la vida en aquest mateix punt.

Segons han explicat fonts municipals, l’objectiu és poder fer una rotonda a nivell a la cruïlla que hi ha davant del parc de Bombers. Aquesta ha de ser compatible amb el projecte de desdoblament de la C-35 perquè passi a ser una carretera amb dos carrils per cada sentit. L’Ajuntament i la Generalitat es van comprometre a treballar conjuntament. Per exemple, en l’adequació del planejament urbanístic de Sant Celoni a les característiques del projecte.

En la trobada, Castaño va lliurar a Follia un esborrany de proposta d’accessos per a la millora de la seguretat en aquesta zona, des d’on hi ha les entrades a barris com les Illes Belles, les Torres o Molí de les Planes i diversos polígons industrials. El representant del govern es va comprometre a estudiar-lo i a considerar la possibilitat d’aplicar-lo durant l’any 2012 un cop s’hagi definit el nou pressupost de la Generalitat. “Tenim el compromís de treballar conjuntament una solució que pugui començar a millorar la seguretat i mobilitat”, destaca l’alcalde Castaño.

Els representants de les dues administracions faran una nova trobada durant el primer trimestre de l’any que ve.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 299 persones.