De moment, s’han instal·lat tanques de formigó que eviten el pas cap als dos camins que, fins ara, permetien l’accés des de la C-17 a les quatre construccions que hi ha en aquesta zona. Entre aquestes, el prostíbul Vila Bella Club. L’actuació forma part de les obres de construcció de dues noves rotondes a l’enllaç entre la C-17 i la carretera que uneix Granollers amb Lliçà d’Amunt i que també dóna accés al nou polígon logístic de Mango. Aquests vials també permetien la incorporació de vehicles als carrils en direcció sud.
La millora de l’enllaç de la C-17 i la BV-1432 ha permès la creació d’un nou accés cap a aquestes construccions a través de la rotonda de la banda de ponent. A partir de l’existència d’una alternativa segura per als vehicles, Territori i Sostenibilitat ha tancat aquestes connexions que no complien els requisits mínims de seguretat.
El tancament d’aquests accessos s’afegeix al que es va fer a l’estiu de l’entrada del barri de Can Franquesa, en terme de Lliçà d’Amunt. El tall es va poder fer després que l’Ajuntament impulsés la construcció d’un nou vial per arribar al barri des del polígon industrial Font del Ràdium, a Granollers. El tancament es va fer inicialment amb separadors de formigó i, més endavant, es va allargar la tanca metàl·lica del voral de la calçada en sentit nord.
L’any 2008, la Direcció General de Carreteres va clausurar 25 entrades perilloses al llarg de tot el recorregut de la C-17 pel Vallès Oriental, que no tenien carrils per facilitar la incorporació o la sortida de la carretera. L’actuació es va fer a tots aquells accessos que tenien vies alternatives que garantien l’accés als habitatges, indústries o comerços afectats. Entre d’altres, es van tancar els accessos de la Doma, de l’empresa Maquinària Vidal o de Can Borrell, a la Garriga, o de l’Hotel del Vallès des de la calçada en sentit sud, a l’Ametlla.. A Lliçà d’Amunt, es va posar tanca a l’entrada que hi havia al barri de Can Xicota.