QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Cau el sostre d’una nau saquejada per obtenir-ne ferro a les Franqueses

La Policia Local de les Franqueses ha precintat les instal·lacions de l’antiga empresa Levesta, situada al peu de la carretera de Granollers a Cardedeu, poques després queí s’ensorrés part del sostre.


El 9 Nou
12/07/2013

Tres dotacions dels Bombers van actuar a la zona. Segons fonts de la Policia Local, l’ensorrament no va provocar ferides a cap persona. De fet, quan policia i bombers van arribar a la zona no hi havia cap persona a l’interior.

Levesta, que es dedicava a la fabricació de mobles d’oficina, va tancar fa uns mesos i va quedar abandonada. Des d’aleshores ha estat saquejada en diverses ocasions per recollidors de ferralla que s’han emportat els cables elèctrics i les bigues de ferro. La sostracció d’aquestes és el que hauria provocat l’ensorrament parcial del sostre aquest dijous al matí. La Policia Local ha fet diverses intervencions a la zona quan s’ha detectat que hi havia persones recollint ferralla o altres materials a l’interior. Amb tot, el saqueig no s’ha traduït en denúncies dels propietaris pels problemes econòmics que passa l’empresa.

Levesta s’afegeix a la llista d’antigues empreses que han estat saquejades per recollidors de ferralla després de tancar. D’entre els edificis afectats, n’hi ha d’històrics com la Teneria, de Mollet. L’incident més greu es va produir a Caldes en un restaurant abandonat on va morir un home que estava retirant una biga de ferro.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 543 persones.