QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Circula en direcció contrària per l’AP-7 quan s’adona que no porta diners per pagar el peatge

Va arribar al peatge de l’AP-7 a la Roca i es va adonar que no portava diners per pagar-lo. Enlloc d’alertar als operaris del peatge va donar mitja volta i va circular en direcció contrària.

La conductora de 23 anys ha estat interceptada i denunciada pels Mossos que li imputen un delicte contra la seguretat de trànsit per posar en perill a la resta d’usuaris de la carretera.

La dona va entrar a l’AP-7 per l’accés situat al sud de Granollers. Va circular en sentit nord fins al peatge de la Roca. Allà va adonar-se que no portava la cartera i va decidir fer mitja volta. Va posar-se al voral i va circular en direcció contrària. Un camioner que va veure al vehicle va decidir impedir-li el pas i la va obligar a girar i a tornar, en direcció correcta, fins al peatge de la Roca. Allà va ser denunciada pels Mossos que havien rebut l’avís de diversos conductors.

LA PREGUNTA

Creu que la guerra a l’Iran s’acabarà aviat?

En aquesta enquesta han votat 136 persones.