QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Cremen dues habitacions en una casa ocupada a Figaró

Un foc ha cremat dues habitacions d’una casa de la barriada de Can Bosch, a Figaró. Vuit dotacions dels Bombers han treballat per apagar el foc. També s’ha mobilitzat un helicòpter perquè l’habitatge està situat a tocar d’una zona boscosa dins del Parc Natural del Montseny.


El 9 Nou
19/06/2014

Segons han informat els Bombers, un incendi ha cremat dues habitacions d’una casa situada al barri de Can Bosch, a Figaró, aquest dijous al migdia. Segons ha pogut saber EL 9 NOU, el foc s’ha produït en un habitatge que està ocupat. Els Bombers han mobilitzat vuit dotacions per apagar les flames que s’han detectat cap a tres quarts de tres de la tarda. També s’hi ha desplaçat un helicòpter perquè la casa afectada es troba en un petit barri situat a tocar d’una zona boscosa, dins del Parc Natural del Montseny. Les flames, però, no han arribat a afectar massa forestal.

Els sanitaris han hagut d’atendre a una persona que ha patit una intoxicació lleu pel fum, segons han informat els Bombers. Fins al lloc també s’hi han desplaçat efectius dels Mossos.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 572 persones.