QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

David Vázquez segueix com a president del Gremi d’Hostaleria

S’han incorporat nous membres a la junta

La darrera Assamblea General del Gremi d’Hostaleria del Vallès Oriental va rectificar l’actual junta rectora per un període de quatre anys. David Vázquez, del Restaurant D.O., segueix presidint l’entitat; José Fernández, de l’Os Galegos, continua com a vicepresident de bars; Julià Bellalta, de La Cruïlla i El Portal Vell, es manté de vicepresidenta de restaurants, i Alfonso Garcia, una de les noves incorporacions i director de l’Hotel Ciutat de Granollers, és el nou vicepresident d’hotels.

Margarita Pagès, d’El Remei; Meritxell Ripoll, de l’Olimpo; José Luís Montes, de Bocactoria, i Mònica Galán, de Yögos, són la resta d’incorporacions i s’uniran com a vocals a la resta: Andrés Armendáriz, del SanFrancisco; Raquel Tesina, de Cargols, El Parque i Coquinaria; Miquel Sala, de El Grillat; i Rosa Parera, de Can Parera.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 378 persones.