QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Declarat culpable l’home jutjat per matar la seva parella a la Garriga i llençar el cos al Port de Barcelona

El veredicte del tribunal popular s’ha donat a conèixer aquest divendres al migdia a Barcelona

El jurat popular ha declarat culpable a un home de 51 anys jutjat per la mort de la seva parella en uns fets que van passar a la Garriga el juny de 2015. La víctima va aparèixer a l’interior d’un cotxe que es va fer caure a l’aigua dins de les instal·lacions del Port de Barcelona.

Segons el veredicte del tribunal popular, que s’ha donat a conèixer aquest divendres a primera hora de la tarda, es considera provat que l’acusat va asfixiar a la víctima al pis on vivien de la Garriga. Va posar el cos al vehicle i va anar fins al Port de Barcelona on el va llençar a l’aigua.

Ara, la sentència dels magistrats haurà de determinar la pena de presó que se li imposarà a partir dels fets considerats provats pel tribunal popular.

LA PREGUNTA

Està d’acord amb la prohibició de les xarxes socials als menors de 16 anys?

En aquesta enquesta han votat 782 persones.