Decowood crea un hòlding de marques ‘on line’ després de la la fusió amb Sweet Messages

L’empresa resultant mantindrà l’operativa a la Roca, on s’han ampliat les oficines

La fusió del grup de comerç electrònic de mobiliari i articles de decoració Decowood, amb seu a la Roca, i l’empresa emergent Sweet Messages donarà peu a la constitució d’una societat hòlding d’empreses de comerç electrònic amb vocació de ser referents europees. Decowood aporta a aquesta nova societat la seva marca pròpia (juntament amb les que també controlava com cabeceros.com i cajasdemadera.com) i també les oficines de la Roca, on ja tenia la seu, i que ara s’ha ampliat en 500 metres quadrats per centralitzar aquestes activitats i les de Sweet Messages.

En la constitució d’aquesta societat hòlding, els fundadors de Decowood, Fernando Jiménez i Josep Talavera, han donat entrada a l’accionariat al creador de Sweet Messages, Ion Vidaurreta, que passarà a ser el director executiu de la companyia. Els tres empresaris lideraran les diferents marques del grup.

Segons ha informat l’empresa, l’estratègia respon a la voluntat dels tres emprenedors que crear un grup de referència líder en marques natives digitals. Les dues empreses unifiquen estructures per guanyar potencial financer, diversificar riscos i treballar en futures adquisicions.

L’acord consolida la presència de les diferents marques a l’Estat i posa el focus en l’expansió a Europa. L’aliança propicia l’accés de Sweet Messages a França, un país en el qual Decowood ja es trobava en plena expansió. També és previst que l’activitat de regals personalitzats que representa Sweet Messages pugui avançar amb el desenvolupament de nous productes que en reforcin el model de negoci. Aquesta empresa, amb un enfocament centrat en l’analítica de dades i el màrqueting digital, ha captat 100.000 clients i un trànsit d’un milió de persones els últims dos anys.

“La incorporació de Ion Vidaurreta al grup suposa un gran impuls per als nostres plans de diversificació i ampliació de marques digitals i ens permetrà portar l’analítica digital a un nou nivell”, apunten en un comunicat els fundadors de Decowood, Fernando Jiménez i Josep Talavera. “Aquesta operació agilitzarà el creixement de diferents segments de totes dues companyies i el desenvolupament de futurs projectes”, ha dit el nou director executiu de Decowood, Ion Vidaurreta.

Decowood, fundada el 2015, ven al voltant de 5.000 referències en sis països i té 46 treballadors en plantilla.

LA PREGUNTA

Està d’acord que els ajuntaments incorporin l’ús del català als requisits per adjudicar contractes públics?

En aquesta enquesta han votat 103 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't