El detingut, que està acusat d’un delicte de danys perquè el valor dels objectes malmesos supera els 400 euros, va anar causant els danys mentre caminava des del carrer Príncep de Viana en direcció cap al sud de la ciutat.
Els fets van passar cap a 1/4 d’1 de la matinada. La Policia Local va rebre diverses trucades de veïns del carrer Alfons IV que explicaven que havien sentit cops i soroll de vidres trencats. Una patrulla que va arribar a la zona va localitzar dos joves que caminaven pel carrer Navarra. A l’altura del número 111, van veure com un dels nois va començar a donar cops de peu a un vehicle. Llavors, li van demanar que s’aturés i es van identificar com a policies. El jove va sortir corrent en direcció cap al carrer Prat de la Riba. Els agents el van acabar atrapant al carrer Francesc Macià, després que perdés les sabatilles. Tot i que no portava documentació i va donar informació falsa, se’l va identificar com Raul M.B., amb un antecedent policial.
Després de la detenció, els policies van fer un recorregut pels carrer per on va passar el veí de Barcelona per tal de localitzar vehicles amb danys i fer una estimació de l’import. L’altre jove que anava amb el detingut no va ser detingut perquè no havia fet res.