QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Detingut un veí de Granollers acusat de tres robatoris en habitatges de Sabadell

Els Mossos han detingut dues persones -una veïna de Granollers- com a presumptes responsables de tres robatoris a domicilis de Sabadell. El matí del 27 de novembre, un home va avisar a la policia perquè veia dos homes que intentaven forçar la porta d’accés d’un pis de l’avinguda de Can Bordoll.


El 9 Nou
09/12/2012

Quan van ser sorpresos per la policia, que anaven de paisà, un dels homes va amenaçar els agents amb una eina tipus ‘bec de lloro’, i l’altre va sortir corrent escales amunt i va aconseguir amagar-se dins de l’immoble. El primer però, va poder ser reduït i detingut per la patrulla. El segon, en canvi, intentant fugir de la policia, va caure accidentalment per una finestra fins al balcó d’un pis inferior, i la col·laboració d’un altre veí va ser clau per la detenció de l’home, que es va trencar una cama en la caiguda.

Els dos homes van quedar detinguts i se’ls relaciona també amb dos robatoris més comesos en el mateix bloc de pisos el mateix matí, i amb el mateix modus operandi, que consistia en obrir les portes pel sistema del ‘bec de lloro’, per trencar la base del bombí de la porta i un cop trencada, podien obrir el pany i accedir al pis per emportar-se tot allò de valor.

L’escorcoll dels detinguts va permetre intervenir 340 euros i 30 dòlars en efectiu, walkie-talkies que utilitzaven per comunicar-se entre ells durant els robatoris, guants, targetes de crèdit i diverses eines per forçar els panys.

Un dels detinguts, de nacionalitat dominicana i veí de Granollers, ha ingressat a presó, mentre que l’altre, de nacionalitat veneçolana i sense domicili conegut, va haver de ser ingressat en un centre hospitalari per les lesions sofertes en la caiguda i haurà de comparèixer davant del jutge quan sigui requerit.

LA PREGUNTA

Creu que és beneficiosa l’expedició a la lluna?

En aquesta enquesta han votat 446 persones.