Planning24.cat segueix el model d’altres companyies com Letsbonus –una empresa nascuda a la Garriga l’any passat i que ha aconseguit arribar ja a mercats d’Europa i Sud-amèrica– o Groupon però se’n diferencia perquè el seu àmbit territorial és comarcal. “No és el mateix que t’enviïn una oferta de Barcelona o d’altres llocs que una d’un lloc molt més proper que et permet aprofitar-ho amb més facilitat”, comenta Raich, que és comercial i té 23 anys. De moment, ja tenen un miler de subscriptors i envien de forma regular ofertes per comprar diversos serveis –com entrades al Piano Blau, sessions de pilates a l’Eurogimnàs, de Granollers, o un sopar per a dues persones al Food&Music del Privat, a l’Ametlla– amb descomptes que poden arribar al 70%. Les compres es fan a través d’una passarel·la de pagament i amb totes les garanties per a l’usuari.
Planning24.cat, on col·laboren tres persones més, va arrencar al febrer i ara busca donar-se a conèixer i créixer en el nombre de subscriptors. També van fent contactes amb empreses. “Tothom es mostra disposat a donar-se a conèixer d’aquesta manera”, explica Guardiola, que és informàtic i té 24 anys.
Raich i Guardiola no descarten exportar la seva idea a altres comarques com Osona o el Maresme.