Els polígons d’activitat econòmica del Vallès Oriental disposaran d’una marca per presentar les seves potencialitats. Aquest dijous, a Montmeló, es va presentar la nova marca Paevor, un dels eixos del pla de màrqueting de la comarca per a la promoció industrial del Vallès Oriental.
Sota aquesta marca es pretén presentar el Vallès Oriental com una àrea amb un teixit productiu dens, diversificat, competitiu i format majoritàriament per petites i mitjanes empreses. També es vol posar en relleu l’alta qualitat de vida i de treball, el compromís ambiental i la voluntat de cooperació entre els agents públics i privats del territori.
Tots aquests components s’han intentat sintentitzar amb una imatge de marca que, a partir d’ara, es convidarà a utilitzar tant a les administracions com al sector privat implicat en la promoció de l’activitat econòmica que es desenvolupa als polígons. L’objectiu, l’expressava un dels tècnics de l’àrea de Promoció Econòmica del Consell Comarcal, Eloi Riera: “Retenir i captar empreses que aportin valor, talent i competitivitat a la comarca.”
És un objectiu compartit amb la possibilitat que disposar d’una marca oferirà per connectar i involucrar els agents que formen part del teixit productiu de la comarca. Encara hi ha un objectiu afegit en el treball que s’ha portat a terme conjuntament entre l’administració i els operadors privats: donar a conèixer els polígons d’activitat econòmica a la ciutadania.
La creació de la marca de polígons d’activitat econòmica és un dels aspectes que es consideraven rellevants per a la promoció del sector industrial sorgits del treball conjunt que es porta a terme a la Taula Vallès Oriental Avança. Ara ha pres forma després del treball conjunt del grup de polígons d’activitat econòmica d’aquesta taula, que ha donat peu a un logotip que es considera visual, innovador, global, directe i entenedor i que recull la identitat del teixit productiu del Vallès Oriental.
La nova fase, i probablement la més important, arrenca ara: és la seva aplicació en accions de comunicació, de màrqueting digital, la incorporació els materials corporatius, els pactes d’adhesió i l’adaptació al portal web dels polígons d’activitat. Aquesta web ja recull els recursos industrials existents a la comarca i informació relativa a les ofertes de naus i sòl industrial per aconseguir noves implantacions del sector a la comarca.
{{ comment.text }}