Figueras subministrarà 9.400 seients per als espais VIP del Camp Nou

L’empresa de Lliçà d’Amunt prolongarà una relació amb el Barça que es remunta a més de 50 anys

El fabricant de seients per a col·lectivitats Figueras Seating ha firmat un acord de col·laboració amb l’FC Barcelona a través del qual es convertirà en el proveïdor de butaques als espais VIP del nou estadi Spotify Camp Nou. L’empresa de Lliçà d’Amunt preveu subministrar seients prèmium per a llotges i espais VIP, amb un total de 9.400 places. És una aliança inclosa en la proposta Barça Hospitality. El contracte preveu el subministrament dels seients en les dues pròximes temporades. L’acord s’ha firmat dins del programa de patrocinis associat al nou estadi.

Segons avança el fabricant vallesà, les butaques de Figueras milloraran el confort de les persones que segueixin els partits a des de les localitats prèmium. Figueras ha dissenyat per a aquest projecte uns seients fabricats amb materials sostenibles i tècniques de producció eficients. “El compromís de Figueras està alineat amb les exigències d’un club com el Barça, i també amb les demandes del sector de l’esport i de l’entreteniment”, comenta sobre el projecte Marta Ferrer, directora de desenvolupament de negoci de Figueras per a la zona Ibèria.

Compromís amb la innovació

El Futbol Club Barcelona remarca que el projecte referma l’aposta per construir un estadi innovador. En aquest sentit, la instal·lació tindrà tots els avenços per als quasi 105.000 espectadors que acollirà la instal·lació. També afirma que l’acord amb Figueras és una mostra de compromís amb la innovació. El Barça manifesta la voluntat que les noves instal·lacions siguin també una plataforma de negoci i col·laboració per a empreses catalanes amb projecció internacional com és el cas de Figueras. De fet, el Barça destaca que empreses catalanes s’estiguin sumant al projecte del nou estadi.

La relació de l’FC Barcelona i Figueras té una llarga trajectòria. Comença el 1972, quan es van instal·lar més de 60.000 seients al Camp Nou. Aquesta relació s’ha mantingut al llarg dels anys amb diverses intervencions. “L’Spotify Camp Nou representa un repte significatiu per a Figueras. Hem de garantir una experiència excel·lent per als socis, oferir-los el màxim confort amb de les nostres butaques per a les zones VIP, que hem adaptat per complir les expectatives i les demandes del nou espai”, assenyala Ferrer.

LA PREGUNTA

Qui guanyarà l’Eurocopa de futbol?

En aquesta enquesta han votat 188 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't