L’empresa Pastas Gallo està decidida a potenciar la seva línia de pasta fresca en l’últim tram d’aquest 2010. L’empresa intenta incrementar la quota de mercat actual, del 13%. La firma, que ha invertit 4 milions d’euros a la fàbrica de Granollers per impulsar aquesta nova estratègia, també ha reforçat l’estructura d’aquesta divisió amb la incorporació d’un nou director d’R+D -Josep Casadevall- i un nou responsable de producte -Joan Ventura. La recerca d’aquests productes es fa a Granollers, on s’han fet inversions específiques en aquest segment.
La planta va obrir el 2004, i ara el grup Gallo ha desenvolupat una nova gamma, que ha batejat amb el nom de Sabores Nuestros. Són productes farcits amb gastronomia espanyola, per apropar-la al gust de consumidor més proper. Per aconseguir-ho ha firmat acord amb consells reguladors per obtenir garanties de màxima qualitat. La nova línia de productes inclou farcits de pernil ibèric, formatge manxec, sobrasa i formatge, i vedella gallega. Aquesta família completa els productes que Gallo ha tenia al lineals sota la marca Gourmet.
Segons informa l’empresa, en el mercat actual, la pasta fresca està creixent un 4% en volum, però només un 2% en valor. Ara Gallo treballa en nous productes que permetin incrementar presència en el mercat, però també amb un creixement en el valor.
Gallo ha destinat 4,5 milions d’euros a preparar la planta de Granollers, en la qual va invertir 25 milions d’euros fa sis anys per posar-la en funcionament, per adaptar-la a la nova producció i incrementar la seva capacitat. A Granollers, Gallo també elabora part dels productes de pasta seca que l’han convertit en un líder sòlid en el sector, amb una quota de mercat superior al 30%.
Gallo va obtenir l’any passat 215 milions d’euros i dóna feina a 400 persones en les plantes de Granollers, Esparraguera (el Baix Llobregat) i el Carpio (Còrdova)
{{ comment.text }}