Lola Casademunt amplia la seu a Cardedeu després de créixer un 59% el 2023

La firma de moda i complements arrenca una nova fase d’expansió per consolidar la línia de creixement que manté en els últims anys

El 9 Nou
12/04/2024
Cardedeu

La firma de moda i complements Lola Casademunt arrenca una nova fase d’expansió per consolidar la línia de creixement que manté en els últims anys. Aquesta expansió, recollida en el pla estratègic que arrenca aquest mateix 2024, inclou una nova ampliació de la seu de Cardedeu amb la qual es podrà “donar cabuda a l’augment de plantilla”, segons avança la companyia en el repàs de l’últim exercici. L’empresa va tornar a experimentar un creixement notable el 2023, en el qual va facturar 45 milions d’euros, un 59% més que l’exercici precedent. Al 2022, ja havien ampliat les instal·lacions a Cardedeu.

“Hem superat les expectatives a tancament de 2023”, ressalta el director executiu de Lola Casademnt, Paco Sánchez, un dels artífexs del fort creixement de la marca. “Continuem sent fidels al nostre pla estratègic de companyia, sòlid i coherent. Això es tradueix a continuar construint per fer-nos forts com a firma, a consolidar els mercats existents i a apostar per altres de nous sempre que siguin consistents”, afegeix l’executiu.

L’evolució de l’últim exercici dona continuïtat al fort creixement que la companyia, que des de l’any 2020 ha multiplicat per cinc les vendes. L’any passat, la companyia que presideix Maite Casademunt va créixer en els seus tres canals de vendes. Ho va fer especialment en el canal digital, a través del seu propi portal de comerç electrònic, i els de El Corte Inglés i Zalando, amb un increment del 90%. El canal multimarca va créixer un 59% i les botigues –pròpies, franquícies i espais en establiments d’El Corte Inglés–, un 52%.

L’empresa dona per culminat el pla estratègic vigent i n’obre un de nou a tres anys amb el qual es marca l’objectiu de continuar evolucionant i situar-se com un referent de moda en el mercat interior i, cada vegada més, en l’internacional. Actualment, Lola Casademunt disposa a l’Estat de 23 botigues pròpies, 4 franquícies i 42 espais a El Corte Inglés. A l’estranger, a més d’una botiga compartida amb Perfumeria Julia, té tes espais a El Corte Inglés a Portugal i dues botigues obertes recentment a l’Aràbia Saudita.

A través del canal multimarca, l’empresa distribueix els seus productes en 1.500 punts de venda de 30 països. Les vendes internacionals suposen el 27% de la facturació. “Aquesta evolució positiva de la companyia ens impulsa a continuar creixent de forma sostenible per ser al més rendibles possible. Som una companyia sanejada que creix amb recursos propis i, si aconseguim que aquests siguin més grans, podrem reinvertir-los per aprofitar oportunitats i optimitzar el nostre creixement”, diu Sánchez.

Per a 2024, la firma preveu créixer de manera molt controlada, amb quatre obertures de botigues pròpies, més territoris coberts amb la seva botiga electrònica i més socis en el canal multimarca per mantenir el sòlid creixement.

LA PREGUNTA

Li sembla bé que Pedro Sánchez hagi decidit continuar?

En aquesta enquesta han votat 114 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't