Mango firma el semestre amb més facturació de la seva història

La firma té un benefici de 1,5 milions en plena expansió del centre logístic de Lliçà d’Amunt

El 9 Nou
26/07/2024
Lliçà d'Amunt

La firma tèxtil Mango, que té el principal centre logístic a Lliçà d’Amunt, ha tancat el millor primer semestre en 40 anys d’història. Ho ha fet amb uns beneficis superiors a 1,5 milions d’euros, cosa que suposa un 6,3% més de facturació que en el mateix període de l’any anterior. En un comunicat, la companyia ha atribuït els resultats a la bona acceptació dels clients i la “proposta de valor” dissenyada a Barcelona.

La notable millora en la facturació de la firma tèxtil arriba en plena expansió de les seves instal·lacions del polígon de Can Montcau, a Lliçà d’Amunt. Des d’allà, se centralitza tota l’activitat logística de la companyia. En concret, les instal·lacions estan en un procés d’ampliació per tal de continuar assumint el creixement de la logística vinculada al comerç en línia i per enviar comandes directament al client final.

Aquesta ampliació sumarà 90.000 metres quadrats addicionals a les instal·lacions per aconseguir una superfície total de 280.000 metres quadrats només a Lliçà d’Amunt. L’ampliació implica que Mango tingui a la comarca l’equivalent d’espai a 30 camps de futbol i pugui augmentar la capacitat de gestió de les peces de roba en fins a 10.000 més per hora. En total, això vol dir arribar a una gestió de 85.000 peces de roba cada hora només a Lliçà d’Amunt.

Aquestes feines d’ampliació se sumen a la captació de més personal. De fet, la companyia va fer fa unes setmanes una fase de selecció per contractar 200 persones durant l’estiu només al centre logístic de Lliçà d’Amunt. Les contractacions, que s’han fet des dels mesos de juny i juliol al novembre, estan destinades a personal per fer tasques de càrrega i descàrrega i gestió de mercaderies i productes. La xarxa de distribució també està en fase de creixement: Mango ha arribat als Estats Units i preveu encara obrir prop d’unes quaranta botigues entre el Regne Unit i Itàlia.

Des de Mango expliquen que les vendes s’han sabut “sobreposar” als efectes de la crisi del mar Roig, que ha perjudicat “sensiblement” la cadena de subministraments. “En un entorn molt competitiu, la companyia ha aconseguit firmar el millor semestre de la seva història i ha crescut per sobre del mercat. La bona evolució en la facturació del primer semestre consolida la nostra proposta de valor, el model de negoci i el pla d’expansió internacional”, explica el conseller delegat de Mango, Toni Ruiz.

LA PREGUNTA

Té previst anar de vacances aquest estiu?

En aquesta enquesta han votat 321 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't