En especial les que estiguin vinculades amb els camps de la producció, venda, intermediació i comercialització de nous productes. El projecte guanyador obtindrà un premi de 3.000 euros i, en cas que s’executi, l’autor podrà participar-hi accionarialment.
La iniciativa de Prosa es presenta en un moment en què el sector de la comunicació viu importants canvis. Els mitjans tradicionals pateixen la crisi econòmica com gairebé tots els sectors. Però en les empreses periodístiques la caiguda d’ingressos és més accentuada perquè la davallada del consum ha frenat de forma important el mercat publicitari.
Però al costat d’aquesta crisi conjuntural, els mitjans afronten una crisi estructural, per l’aparició de noves tecnologies i la gratuïtat de molts serveis que es distribueixen per internet.
El periodisme de qualitat, que es dedica a informar, contrastar i interpretar, manté el seu prestigi a escala internacional i, malgrat la crisi, continua demostrant que és indispensable per al funcionament de les societats democràtiques. I el periodisme de proximitat, com el que fan els mitjans de comunicació del grup EL 9 NOU, són cada vegada més necessaris.
En aquest marc, Prosa, que sempre s’ha distingit per fer apostes de futur, ha decidit llançar el 1r Concurs d’Idees. Els projectes que es presentin no han d’estar forçosament relacionats amb les noves tecnologies, però sí que han d’estar inspirats en els negocis de la comunicació.
Al concurs hi poden participar persones físiques i persones jurídiques. Des de Prosa es vol instituir aquest concurs d’idees per estimular i potenciar el talent i la creativitat i donar sortida a aquells projectes relacionats amb els mitjans de comunicació que siguin viables i que tinguin possibilitats de prosperar.
{{ comment.text }}