QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

El 94% dels granollerins compra a la ciutat, segons un estudi

En el cas dels productes alimentaris, la proporció arriba al 99%

La ciutat de Granollers reté la fuita de compra i el 94% dels seus habitants hi continua comprant, malgrat l’increment de l’oferta comercial de poblacions veïnes. En el cas dels productes alimentaris, la proporció arriba al 99%.

Són les dades dels estudis sobre comerç i hàbits de compra i sobre l’atractivitat comercial de la ciutat que ha presentat l’Ajuntament aquest dilluns.

L’estudi sobre hàbits de compra i consum de les persones residents s’ha fet mitjançant una enquesta telefònica a 500 famílies de cinc zones diferents de la ciutat. El d’atractivitat comercial, amb una enquesta a 580 persones no residents feta a peu de carrer en dijous, dia de mercat setmanal i en dissabte.

Segons l’estudi, qui consumeix a Granollers puntua l’oferta comercial de la ciutat amb una nota de 7,55 i valora els horaris, la professionalitat, la varietat i la qualitat del producte.

També s’evidencia la preocupació dels comprador per un consum responsable i la incorporació de la compra de productes alimentaris del pagès o directament del productor.

El mercat del dissabte de la plaça de la Corona és valorat molt positivament. Entre els visitants, el 13% compren en aquest mercat de productes de proximitat que funciona des del gener del 2017.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 737 persones.