L’oficina de Montornès ha comunicat el compromís d’ampliar de forma immediata l’horari d’atenció fins a les 2 de la tarda i sense cita prèvia. És la primera resposta després de la carta enviada per l’Ajuntament fa uns dies als bancs reclamant la millora de l’atenció a la gent gran i de les mobilitzacions de l’Associació de Pensionistes i Jubilats de Montornès.
Representants del BBVA es van entrevistar aquest dimarts amb l’alcalde, José Antonio Montero i amb la regidora delegada de l’Àrea de Gestió Econòmica i regidora de Gent Gran, Natalia Segura. Montero i Segura van reiterat la preocupació per la situació de moltes persones grans afectades pel deteriorament del servei presencial que presten les entitats bancàries i la necessitat de donar resposta a les seves demandes.
A la reunió, celebrada a l’Ajuntament, els representants del BBVA van comprometre a implementar de forma immediata l’ampliació de l’horari d’atenció al públic i sense necessitat de cita prèvia.
També es van referir a altres compromisos a nivell general com l’habilitació de caixers automàtics més fàcils de fer servir i, en el cas del BBVA, la posada en marxa d’una APP de funcionament senzill, específica per a la gent gran.
{{ comment.text }}