El BM Granollers ha mantingut contactes per incoporar l’extrem dret del filial del Barça d’handbol Pablo Urdangarin la temporada que ve, segons ha pogut saber EL 9 NOU. El jugador, que acaba contracte aquest estiu, estaria buscant una opció a prop de casa per poder disputar la Lliga Asobal.
Davant d’aquesta situació, el Granollers ha agafat el guant i ja admet l’interès per incorporar-lo al Fraikin. Segons fonts consultades del club, Urdangarin és un jugador “interessant” per la seva situació esportiva i contractual. El BM Granollers, de fet, ja ha estudiat la viabilitatat del fitxatge i tindria capacitat per fer possible l’arribada del jugador.
Urdangarin, de 22 anys, seria un reforç de luxe per al Fraikin. Malgrat tenir fitxa del filial del Barça, el jugador ja ha tingut minuts amb el primer equip. Va debutar a la Lliga Asobal l’octubre del 2021 i des de llavors, acumula 27 partits jugats i 44 gols a la màxima competició estatal. Aquesta temporda, les xifres són de 12 partits i 20 gols, amb una mitjana d’1,67 dianes per matx.
A més d’esportista, Pablo Urdangarin també és conegut per ser fill de l’exjugador d’handbol Iñaki Urdangarin i la infanta Cristina de Borbó.
Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't