Posteriorment es va presentar l’any 2003 com a número 12 per Barcelona de Movimiento Social Republicano (MSR) en les eleccions al Parlament de Catalunya. L’any 2006 va ser el número 2 d’aquest mateix partit per Lleida també en les eleccions al Parlament i l’any 2004, era el número 4 a les Illes Balears en les eleccions generals. En les eleccions al Parlament de l’any passat va ser el número 26 per Barcelona de (PxC).
Buñuel no ha volgut fer declaracions sobre aquest tema, però el president de PxC, Josep Anglada, ha dit: “Em preocupa molt poc d’on vénen. No té ni la més mínima importància”.
Precisament, el fiscal especialitzat en Delictes d’Odi i Discriminació, Miguel Ángel Aguilar, va demanar al febrer al Ministeri d’Interior que iniciés el procés d’il·legalització d’Estado Nacional Europeo perquè fomenta la discriminació i l’odi racial. A la revista del partit, Intemperie, havia escrit Diego Luis Baño, veí de Mollet que l’any 2005 va ser detingut per un presumpte delicte d’apologia del genocidi per un article que havia escrit. Baño havia estat proposat pel PP de Mollet com a assessor del Grup Municipal.
MSR es va fundar l’any 1999 i té l’origen en el grup feixista i nacional-revolucionari Alternativa Europea que es va crear en la dècada dels 80 associat a Vértice Social, facció dissident de FE-JONS i que va tenir el seu principal centre d’operacions a Catalunya. Es declara socialista, però no marxista i defensa la socialització econòmica i l’abandó del capitalisme.