Tres conselleres del Consell d’Infants de Cardedeu han presentat la campanya “Joc net” elaborada pels consellers i conselleres del curs 2016-2017, aprofitant la presentació dels equips del Futbol Club Cardedeu d’aquesta temporada.
La campanya “Joc net” té com a objectiu millorar el comportament del públic assistent en competicions esportives on hi participen nenes i nens de Cardedeu, i respon a una demanda feta per l’Ajuntament al Consell d’Infants tot just fa un any.
Els consellers i conselleres han elaborat una sèrie de lemes que s’han plasmat en dues pancartes, una de les quals s’ha penjat al camp de futbol i l’altra, al pavelló d’esports. A més, han enregistrat un àudio amb la col·laboració de Ràdio Televisió Cardedeu, que serà emès a l’inici de cada partit amb l’objectiu de conscienciar el públic assistent.
Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't