QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

El Departament d’Ensenyament estudia crear el primer cicle d’ESO a Gualba

L’Ajuntament de Gualba ha demanat al Departament d’Ensenyament la possibilitat que l’escola del poble –l’Aqua Alba– faci els dos primers cursos de l’ESO.


El 9 Nou
22/09/2014

La conselleria ho està estudiant però ho veu amb bons ulls, va explicar Josep-Vicent Garcia, director dels serveis territorials del Maresme i el Vallès Oriental en la roda de premsa de presentació del curs que va fer a Mataró.

La petició municipal coincideix amb l’estrena, aquest curs passat, de l’ampliació de les instal·lacions, que permetrien encabir-hi més alumnes que fins ara. “Ens dóna la possibilitat de fer-hi primer i segon d’ESO”, va dir Garcia. La mesura generaria “beneficis perquè els nens no haurien de marxar a l’institut de Sant Celoni o altres centres de fora del poble amb 12 anys”, va afegir.

Per ara, no hi ha un calendari marcat. “Quan hi hagi la necessitat”, va dir Garcia a preguntes d’EL 9 NOU. Abans, però, caldrà preparar el professorat perquè puguin fer classes de Secundària.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 497 persones.