El grup de distribució HD Covalco va tancar l’exercici passat amb 90 nous establiments per apropar-se a les xifres del pla d’expansió que havia dissenyat al començament de l’any. L’empresa de Granollers va destinar a aquest pla de creixement prop de set milions d’euros, i va incrementar la superfície de vendes en 18.500 metres quadrats, amb les ensenyes Coaliment Compra Saludable i Trady’s en supermercats de proximitat, Comerco i Comarket en establiments majoristes i la nova línia de negoci Vitem&Co.
Segons ha informat la companyia, Coaliment Compra Saludable ha estat la marca amb més creixement en nombre d’establiments arreu de l’Estat, amb un total de 54 obertures. Trady’s va ampliar la xarxa en 18 establiments. També es van obrir dues botigues majoristes de Comarket i les marques andaluses que el grup va adquirir fa uns anys, Supersur i Don Market, van obrir 12 i 3 establiments, respectivament. Finalment, Covalco va obrir l’any passat el primer establiment d’un nou format amb molt de pes dels productes ecològics i bio sota la marca Vitem&Co. Els nous establiments han permès crear 400 llocs de treball.
“Som el segon grup en nombre de franquícies, gràcies al nostre objectiu d’ajudar els franquiciats a crear negocis rendibles”, assenyala el director comercial de la companyia, Pere Kaiser, en referència al creixement experimentat durant l’exercici passat.
Covalco, propietat de la família Saperas, supera el miler de botigues a tot l’Estat, entre pròpies i franquiciades, i té actualment un equip amb més de 1.500 professionals que atenen més de 5.000 clients diaris en uns establiments en què es posen a la venda més de 20.000 referències.
El grup, amb seu a Granollers, disposa de 10 plataformes logístiques, amb més de 142.000 metres quadrats equipades amb les tecnologies més modernes. Des d’aquestes plataformes se subministren productes a les botigues situades en 1.900 poblacions de 14 comunitats de tot l’Estat.
Fundat fa més de 80 anys, el grup HD Covalco està especialitzat en distribució majorista i minorista d’alimentació. L’exercici de 2017, l’últim amb dades disponibles, va tancar amb unes vendes de 563 milions d’euros. El resultat operatiu havia millorat l’exercici passat un 4% el de 2016.
{{ comment.text }}