També farà una aposta decidida per la nova realitat de les xarxes socials i el món dels influencers a través d’una taula rodona amb protagonistes destacats de les plataformes Youtube, Instagram, Snapchat i Vine.
El sector de negoci dels videojocs també prendrà rellevància al MAC a través d’una altra taula rodona i amb diferents versions de demostració obertes als assistents.
El MAC ha obert aquest dimecres el període de preinscripcions per a tothom que hi vulgui assistir. Estaran obertes fins al mateix dia del mercat.
OBERT A LA CIUTAT
La novetat de l’edició d’aquest any les l’Open MAC, un nou concepte que obre la fira a la ciutat i al públic en general amb activitats entorn del món audiovisual que s’estendran per la ciutat de Granollers, més enllà dels límits físics i temporals del certamen. Aquesta nova edició tindrà, a més un ambaixador destacat: el fotògraf, artista, docent, assagista i crític Joan Fontcuberta, que pronunciarà una sessió magistral prèvia a la trobada professional “La fúria de les Imatges”, el dia 19 de maig a les 7 de la tarda a la sala petita del Teatre Auditori.
Dins del programa del mercat, cal destacar també la consolidació de Fira MAC en un format que, a més dels espais expositius tradicionals, suma la presentació de continguts en formats més àgils i dinàmics (speech corner) o l’aposta continuada, per segon any consecutiu, pels drons i per la realitat virtual des d’un punt de vista creatiu, però també industrial (MAC Tecnològic).
Com en l’edició de l’any passat, el mercat s’articula entorn de quatre espais: sala de ponències, plató, sales polivalents i Fira MAC.
{{ comment.text }}