QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

El nou institut de Granollers portarà el nom de Marta Estrada

El nou institut Granollers, situat a les instal·lacions de l’antiga escola Fàtima, es dirà Marta Estrada, en homenatge a la científica granollerina.

Les votacions entre alumnes, professors i famílies dels estudiants d’aquest dimarts han servit per escollir el nom de Marta Estrada. La comunitat educativa havia d’escollir entre el nom de la científica granollerina i el de Can Rovireta, de l’antiga casa que hi havia en aquesta zona de la ciutat. Marta Estrada ha sumat el 60% dels vots i ha guanyat entre els tres col·lectius que votaven: alumnes, professors i famílies.

El centre ja ha adoptat el nom de Marta Estrada a les seves xarxes socials. Amb tot, el nom s’ha de ratificar oficialment en el ple d’aquest desembre. Serà el primer centre de secundària de la ciutat que portarà el nom d’una dona.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 203 persones.