QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

El primer vallesà de l’any és una nena de la Llagosta

El primer nadó de l’any al Vallès Oriental és una nena de la Llagosta que va néixer a l’Hospital de Mollet quan faltaven cinc minuts per la una de la matinada de dimarts, dia 1 de gener. És diu Mariam Boulahrouz Fathi.

El 9 Nou
02/01/2013

El primer vallesà de l’any 2013 és una nena de la Llagosta que va néixer quan faltaven cinc minuts per la una de la matinada del dia 1 de gener a l’Hospital de Mollet.

La criatura es diu Mariam Boulahrouz Fathi i és filla de la Mariam fathi i del Said Boulahrouz. El part va ser normal i sense complicacions. La nena va pesar 3,4 quilos i fa 48,5 centímetres de llargada.

Els pares són procedents del Marroc i la família resideix des de fa diversoa anys a la Llagosta. És la tercera filla del matrimoni que ja té una altra nena de 6 anys i un nen de 2.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 533 persones.