QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

El PSC presenta els candidats del Vallès Oriental

Jordi Terrades diu que el PSC presenta com a candidat a president “el seu millor actiu”

El PSC del Vallès Oriental ha fet aquest dimecres la presentació formal dels candidats de la comarca a les eleccions al Parlament del 14 de febrer. En un acte al local del partit a Granollers hi havia Jordi Terrades, el número 13 de la llista i diputat en la darrera legislatura; Mireia Dionisió, de Mollet; Joan Ramon Bernabé, de Llinars; Marta Reche, de les Franqueses i Xènia Guerra, de Sant Fost i membre de la JSC.

Faltaven a la presentació per motius diversos Antonio Garcia, de Parets; Lamin Jameh, de Sant Celoni; Conchi Jiménez, de la Llagosta i Rafael Manzanera, que, tot i ser de Moià, s’inscriu en la mateixa organització territorial del PSC del Vallès Oriental.

Terrades ha dit que “Catalunya viu un moment excepcional” i que “els serveis públics i les institucions han de ser reforçades”. I s’ha referit especialment al sistema de salut “després de deu anys de retallades de governs nacionalistes”.

Ha afegit que el PSC ha posat Salvador Illa “el seu actiu més important” com a candidat a president “i això és la millor demostració de que volem guanyar”. I ha anunciat que les prioritats seran “fer front a les desigualtats, al canvi climàtic i a la transformació digital de l’economia”. “No podem perdre ni un segon”, ha remarcat.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 260 persones.