QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

El SEM comença a desplegar les noves ambulàncies aquest dijous al Vallès Oriental

Les noves unitats porten sistemes de detecció avançats que permetran millorar la capacitat de resposta en casos d’emergència

El Servei d’Emergències Mèdiques (SEM) ha començat a desplegar aquest dijous la nova flota d’ambulàncies al Vallès Oriental i a la resta de la Regió Metropolitana Nord, que inclou també el Maresme, el Vallès Occidental…

Contingut exclusiu per a subscriptors

Si ja ets subscriptor, inicia sessió o registra't

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 332 persones.