QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

El sorteig de dijous de la loteria estatal deixa 300.000 euros a Lliçà de Vall

El sorteig de la loteria estatal d’aquest dijous ha deixat 300.000 euros a Lliçà de Vall. L’administració número 1 ha venut deu dècims del 82.672 premiats, cadascun, amb 30.000 euros. És el segon premi venut a la comarca en pocs dies després de l’Euromillones d’Aiguafreda de la setmana passada.


El 9 Nou
15/07/2011

La sort ha anat a parar a Lliçà de Vall aquest dijous al vespre. L’administració de loteria número 1 del poble, situada a l’avinguda Catalunya, ha venut una sèrie del primer premi del sorteig d’aquest dijous. És el 82.672. A Lliçà de Vall s’ha venut tota una sèrie. Cada dècim té un premi de 30.000 euros.

S’ha escapat, però, el premi especial corresponent a la fracció 4 i a la sèrie 3 que està dotat amb 1,2 milions d’euros.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 489 persones.