QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

El sorteig de l’Euromillones d’aquest dimarts deixa 330.000 euros a Aiguafreda

El sorteig de l’Eurmillones d’aquest dimarts ha deixat poc més de 330.000 euros a Aiguafreda. La butlleta guanyadora s’ha segellat al bar El Racó, situat al carrer del Pont. És el premi més important a l’Estat del sorteig d’aquest dimarts. Per un número, el guanyador no s’ha emportat 170 milions.


El 9 Nou
06/07/2011

Una butlleta segellada a Aiguafreda del sorteig de la loteria Euromillones d’aquest dimarts al vespre ha aconseguit 330.571,23 euros.

És un premi de segona categoria que ha encertat els cinc números principals de la combinació guanyadora i una de les dues estrelles. S’ha quedat a un sol número –una estrella- d’aconseguir el pot que aquest dimarts superava els 170 milions d’euros. És el premi més important donat a l’Estat en el sorteig d’aquest dimarts.

La combinació guanyadora la formen els números 11, 28, 29, 47 i 49. Les estrelles eren l’1 i el 5.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 531 persones.