QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Els ajuntaments deixaran de cobrar 1,6 milions per la fi de la concessió de les autopistes

Sant Celoni és el municipi que té uns majors ingressos per l’IBI que paga la concessionària

Aquest 2021 serà el darrer any que els ajuntaments del Vallès Oriental per on passen les autopistes AP-7 i C-33 ingressaran els diners de l’impost de béns immobles (IBI) que paguen les concessionàries després que…

Contingut exclusiu per a subscriptors

Si ja ets subscriptor, inicia sessió o registra't

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 738 persones.