QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Els concessionaris de cotxes tornen a l’Ascensió

La presència del sector de l’automòbil a la Fira de l’Ascensió d’aquest any serà més elevada. Els concessionari tornen a la fira sis anys després. Ho fan de la mà de la Unió Empresarial Intersectoral, que s’hi ha implicat activament potenciant un espai conjunt d’uns 400 metres quadrats.

El 9 Nou
23/05/2011

La major part dels concessionaris de venda de vehicles de Granollers i rodalia tornaran a ser presents a la 61a fira de l’Ascensió d’enguany després de sis anys sense anar-hi. Serà, però, amb un nou format impulsat des de la Unió d’Empresaris d’Automoció de la comarca i la Unió Empresarial Intersectorial (UEI).

Els concessionaris estaran en un estand conjunt d’uns 400 metres quadrats promogut per la UEI. “És una parcel·la considerable”, destaca el director de la Fira de l’Ascensió, Enric Brufau. Cada marca hi exposarà un o dos vehicles i també s’hi podrà trobar informació de la resta d’oferta de cada concessionari. Aquests, a més, oferiran avantatges per a aquelles persones que tanquin la compra d’un vehicle a partir de la fira.

El retorn dels concessionaris a l’Ascensió, que aquest any se celebra entre el 2 i el 5 de juny, arriba després de gairebé un any de diàleg continuat entre els organitzadors de la Fira i la UEI. “En els darrers quatre anys, cada vegada ho hem intentat i mai hem descartat la presència del motor a la fira”, comenta Andrea Canelo, regidora de Promoció Econòmica, que destaca la predisposició a col·laborar pel retorn del sector de l’automòbil a l’Ascensió que la UEI ha demostrat aquests darrers temps. Per Canelo, la fira fa, així, “un salt qualitatiu”. El director general de la UEI, Joaquim Colom, destaca “la coincidència d’interessos i voluntats d’uns i altres”. A més, els concessionaris “han vist que era una bona fórmula”.

A banda d’aquest estand conjunt, el sector del motor també guanya pes en aquesta edició per l’aposta de MB Motors –el concessionari Mercedes de Granollers–, que ha apostat per la fira amb un espai de 300 metres quadrats, on presentarà vehicles de quilòmetre 0 i gerència. I, com en els darrers anys, hi haurà algunes empreses de venda de vehicles de segona mà. També hi haurà les autoescoles.

La fira també està ultimant un acord amb l’empresa GT Breaking Tour, que és present al Saló de l’Automòbil de Barcelona, perquè porti a Granollers diversos turismes i motos de gamma alta d’exposició, un simulador de cursos i un camió de Ferrari que es faria servir com a escenari per a diverses actuacions.

En total, l’espai vinculat amb el sector del motor al Parc Firal superarà els 2.000 metres quadrats. Se situaran just després de la fira Jugar x Jugar. Per als organitzadors, l’augment de la presència del sector del motor i la coincidència amb el Gran Premi de Catalunya de Motociclisme al Circuit de Montmeló no es preveu que porti molta més gent a la mostra multisectorial.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 545 persones.