Així ho va decidir aquest dilluns l’assemblea de l’Acampada Vallès Oriental. Per motius de seguretat, la nit de la revetlla de Sant Joan ja s’aixecarà el campament i només es deixarà el punt d’informació.
L’ocupació de la Porxada acabarà, oficialment, aquest diumenge després de poc més d’un mes. Per a aquest dia, els membres de l’assemblea estan preparant diverses activitats com una manifestació pels carrers del centre de la ciutat a les 12 del migdia, un dinar popular a les 2 a la Porxada i, just després, un acte festiu. A les 6 de la tarda, hi ha prevista una assemblea a la mateixa plaça. Està acordat que, després, ja no s’hi quedi a dormir ningú.
Aquest cap de setmana també es retirarà l’acampada de la plaça Pau Casals, a Mollet, del moviment dels indignats. Com en el cas de Granollers, l’assemblea ha decidit aixecar el campament situat davant de l’ajuntament de la ciutat i on aquest dimecres encara hi havia una quinzena de tendes de campanya. Tot i això, mantindran un punt d’informació a la ciutadania de manera permanent per seguir generant debat.