QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Els Mossos renoven 117 vehicles policials a la regió metropolitana nord

Els Mossos incorporen aquest mes de setembre fins a 117 vehicles nous a la Regió Policial Metropolitana Nord. Els vehicles es repartiran entre les diverses comissaries de la regió i també entre les unitats regionals, algunes de les quals tenen la seu a Granollers.


El 9 Nou
22/09/2014

Els Mossos d’Esquadra han presentat aquest dilluns al matí els nous vehicles que incorporaran a la Regió Policial Metropolitana Nord. Es tracta de 117 vehicles entre turisme, tot terrenys i furgonetes logotipats i sense logotipar. Aquesta xifra també inclou nou vehicles destinats al servei de la presó de Quatre Camins i un a l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya, situat a Mollet.

Els vehicles estan adaptats per a les diverses necessitats del patrullatge: turismes per a les zones urbanes, tot terrenys per a les més rurals, vehicles per a detinguts i furgonetes per al transport de detinguts i per a les unitats de l’Àrea Regional de Recursos Operatius encarregades de dispositius d’ordre públic o de controls a carreteres, entre d’altres tasques.

“Són vehicles policials per treballar en unes bones condicions que substitueixen uns vehicles que ja tenen uns quatre anys i un quilometratge important”, ha destacat el comissari Joan Figuera, cap de la Regió Policial Metropolitana Nord dels Mossos.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 571 persones.