QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Els sindicats preparen un Primer de Maig de protestes per les retallades

La protesta contra les retallades centrarà la celebració del Primer de Maig (Dia dels Treballadors).


A la comarca, els sindicats majoritaris arrencaran les accions reivindicatives amb unes concentracions a les estacions de Granollers i Mollet, on repartiran fulls informatius per convidar a la participació a la manifestació de dimecres a Barcelona.

Els sindicats CGT i CNT han convocat accions conjuntes a Granollers i Mollet dimecres. A Mollet, la manifestació es farà a les 12 del migdia a la plaça Pau Casals. A Granollers, on s’ha unit a la convocatòria l’Assemblea Llibertària del Vallès Oriental i hi ha convidats representants de diversos moviments socials, es farà una concentració a la plaça de la Porxada contra el que consideren “dictadura dels mercats”.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 215 persones.