ERC defensa la construcció del tercer carril a la C-17 a Parets com una solució “realista” i executable a curt termini

ERC defensa la construcció del tercer carril a la C-17 a Parets com una solució “realista” i executable a curt termini per reduir l’actual col•lapse i millorar la mobilitat a la comarca. Ho han explicat diversos membres del partit aquest dimecres a Granollers en una roda de premsa.


El 9 Nou
13/04/2016

ERC defensa l’ampliació de l’actual C-17 al tram entre Parets i Lliçà d’Amunt com a solució realitzable a curt termini i realista per millorar la mobilitat per aquest eix viari que, actualment, ja registra retencions gairebé a diari en tots dos sentits. Ho han explicat diversos regidors i membres del partit encapçalats pel diputat i regidor a Granollers, Chakir El Homrani i per l’alcalde de Vallromanes i president del Consell Comarcal del Vallès Oriental, David Ricart. A la roda de premsa d’aquest dimecres a Granollers, també hi ha assistit l’alcalde de Martorelles, Marc Candela, i regidors de Lliçà d’Amunt, Parets i Vilanova.

El Homrani defensa que la construcció d’un tercer al tram de Parets perquè és una obra que “es pot fer en un termini raonable de temps”. De fet, ha recordat que el Departament de Territori i Sostenibilitat ja està treballant en la redacció del projecte que pot estar enllestit a final d’any i que, per tant, l’obra ja es podria incloure en el pressupost de la Generalitat de l’any vinent. “Hi ha una realitat ara ja que és el col•lapse viari de la C-17 entre Parets i Lliçà d’Amunt que existeix ja i anirà creixent”, ha dit El Homrani, que també ha recordat la futura obertura de Mango a Lliçà d’Amunt.. “Fer un tercer carril pot donar una resposta en un termini curt de temps”, ha dit El Homrani que també ha destacat la necessitat de “racionalitzar” les entrades i sortides. “Ara hi ha entrades i sortides a molt baixa velocitat i amb molta càrrega de trànsit de camions”.

Des d’ERC, també han alertat de l’impacte que pot tenir la construcció d’una variant de la C-17 entre Mollet i Granollers a partir d’un nou traçat que es preveu que passi més a prop del Circuit de Catalunya. “Requereix una altra reflexió per l’impacte amb el territori”.

Per la seva banda, David Ricart ha afirmat que “hi ha dos plantejaments: un de possible”, en referència al tercer carril. “L’altre escenari és una variant amb un pressupost de 300 milions i amb una afectació considerable al territori. S’haurà d’estudiar molt bé per l’impacte que pot tenir”.

LA PREGUNTA

Està d’acord que els ajuntaments incorporin l’ús del català als requisits per adjudicar contractes públics?

Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't