Edició Osona i Ripollès

Tria la teva edició predeterminada

Edició Vallès Oriental

El grup d’Ara Mollet ERC-MES ha presentat una proposta per al polígon de Can Prat que inclou l’ampliació dels usos previstos incloent’hi el terciari i el residencial, a més de l’industrial.

El grup diu que Can Prat, un espai actualment buit i degradat, on hi havia l’antiga empresa Teneria Moderna, pot suposar un dels motors bàsics de rellançament de lideratge de Mollet com a capital del Baix Vallès. I proposa convertir-lo en un nou barri amb una barreja d’usos a l’estil de districte de Barcelona 22@.

La proposta inclou una connexió per als vianants entre el sector i la resta de la ciutat, salvant la barrera que ara representa la carretera C-17 i el ferrocarril de Barcelona a Portbou. També la millora de l’estació de rodalies de la R3 i del seu entorn, que també hauria de ser una connexió entre Can Prat i la resta de la trama urbana.

ERC diu que el projecte també hauria de posar en valor el que queda de patrimoni industrial de l’antiga Teneria i integrar la llera del riu Besòs, a la qual la ciutat ha viscut d’esquena des de l’inici de la industrialització. Per això, caldria buscar solucions per salvar la barrera de l’autopista C-33 i l’AVE.

 

COMENTARIS

LA PREGUNTA

Creu que s’hauria de reduir a 100 km/h la velocitat a l’autopista?

En aquesta enquesta han votat 207 persones.
 

Comentaris

Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't

Digues la teva

Fes-nos arribar suggeriments, notícies, esmenes...

Esmenes
Fotografies
Cartes al director
Altres
Puja un fitxer

El formulari s'ha enviat correctament. Moltes gràcies.