QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Escorcolls a Granollers i Bellavista en una operació de la policia estatal contra el tràfic de droga

Les intervencions es van fer la matinada de dimecres

La policia estatal va fer aquest dimecres a primera hora del matí quatre entrades i escorcolls en habitatges de Granollers i del barri Bellavista, a les Franqueses. Segons ha pogut saber EL 9 NOU, formen part d’una operació contra el tràfic de droga i són fruit d’una investigació de la comissaria de Mataró de la policia estatal.

Hi va haver tres intervencions en immobles del barri Bellavista i una a Granollers. S’hi van fer diverses detencions –les persones arrestades estarien acusades de delictes contra la salut pública per tràfic de substàncies prohibides– i es van localitzar droga i diners en efectiu.

Fonts de la policia estatal no han donat més detalls de l’operatiu perquè la investigació encara està oberta. A més, el jutjat que porta el cas ha decretat el secret de les actuacions. Les intervencions als habitatges es van fer amb el suport de les policies locals de Granollers i de les Franqueses.

LA PREGUNTA

Creu que Espanya ha d’incrementar la despesa en Defensa?

29%
71%
En aquesta enquesta han votat 408 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

Fes un comentari

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't