QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Foment encarregarà “de manera immediata” el projecte de desdoblament de la línia de Vic

El Ministeri de Foment encarregarà “de manera immediada” la redacció del projecte de desdoblament de la línia de Barcelona a Vic. És un dels acords tancats aquest dilluns a Madrid entre el conseller Santi Vila i la ministra Ana Pastor per fer millores a la xarxa de rodalia per uns 300 milions.


El 9 Nou
12/11/2013

El govern espanyol encarregarà, per fi, el projecte de desdoblament de la línia de Vic pendent des de fa anys quan es va presentat l’estudi informatiu previ del qual, encara, no s’ha resolt les al·legacions presentades des del territori i per particulars. L’encàrrec, segons ha informat el Ministeri, ha de servir per doblar les freqüències actuals de la línia i doblar el nombre de passatgers.

Aquest encàrrec forma part del paquet de mesures que la ministra Ana Pastor i el conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila, han pactat aquest dilluns a Madrid per fer en els propers dos anys a la xarxa de rodalia de Barcelona per un import d’uns 300 milions d’euros.

Entre les mesures, també hi ha les obres de millora de l’estació d’Arc de Triomf per allargar-ne les andanes. Això permetrà la circulació de trens més llargs i, per tant, amb més capacitat que també beneficiarà a la línia 3 de rodalia, la de Vic.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 568 persones.