QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Gran Centre donarà el 5% de les compres de Nadal amb targeta a Dimas

L’associació de comerciants Gran Centre de Granollers donarà el 5% de les compres fetes amb la seva targeta durant el Nadal a l’empresa d’inserció social Dimas.


La jornada solidària que es farà el dia 8 de desembre a la plaça Perpinyà dins del calendari d’activitat del Nadal també tindrà el mateix objectiu.

Dimas, amb seu a Granollers, va començar les seves activitats l’any 2005 i treballa per aconseguir la inserció sociolaboral de persones amb dificultats d’accés al món laboral o en risc d’exclusió. Ha atès històricament col·lectius derivats del Departament de Justícia de la Generalitat a través del Centre d’Iniciatives per a la Reinserció (CIRE), que atén presos en tercer grau o en llibertat condicional.

En campanyes anteriors, Gran Centre havia col·laborat amb Apadis de les Franqueses, el centre de Recursos Educatius per a la Infància en Risc (Reir), l’escola Montserrat Montero o la Fundació Hospital Asil, entre d’altres.

LA PREGUNTA

Està d’acord que es prohibeixi l’ús de la IA als centres escolars als menors de 14 anys?

En aquesta enquesta han votat 534 persones.