“Teixim emocions” és la nova campanya de l’associació de comerciants Comerç Ral, l’Ajuntament de Granollers i la Fundació Vallès Oriental per promocionar els hàbits de compra sostenibles i col·laborar en la integració sociolaboral de les persones amb discapacitat intel·lectual.
Els objectius de la campanya “Teixim emocions” són promocionar el comerç de proximitat, aconseguir uns hàbits de compra més responsables i sostenibles, i millorar l’autonomia i la integració de les persones amb discapacitat intel·lectual.
La Fundació Vallès Oriental ha confeccionat a mà més de 600 bosses de tela amb l’eslògan de la campanya, per tal de col·laborar en la conscienciació de la ciutadania dels perills per al medi ambient que comporta l’ús de bosses de plàstic.
Del 3 al 31 de juliol, les persones que comprin a tres establiments diferents dels comerços de l’associació Comerç Ral rebran una bossa com a obsequi.
El tret de sortida de la campanya tindrà lloc aquest divendres a les 10 del matí davant de les farmàcies Les Escoles i Olivet, on membres de la Fundació explicaran el funcionament de la campanya i la dinàmica d’actuació de les persones que hi vulguin participar.
{{ comment.text }}