Granollers engega una campanya de promoció del comerç de proximitat

Es basa en un video protagonitzat per comerciants i restauradors amb la cançó de Cesk Freixas ‘La petita rambla del Poble Sec’.

Granollers ha presentat aquest dilluns una iniciativa de promoció del comerç local de tota la ciutat a través d’una campanya basada en un vídeo protagonitzat per comerciants i restauradors amb la versió de la cançó del cantautor Cesk Freixas, La petita rambla del Poble Sec i amb el lema “Me l’estimo, és Granollers”.F

L’objectiu de la campanya és promocionar el comerç local i de proximitat, posant en valor la tradició i la vitalitat del teixit comercial i gastronòmic de la ciutat.

L’Ajuntament ha encarregat a l’empresa granollerina Jo Brand Comunicació la campanya. El mateix Freixas i la cantant granollerina Laia Llach posen veu a la versió creada per la campanya que té un vídeo protagonitzat pels comerciants i restauradors, realitzat per Videostudi.

És una campanya feta des de la proximitat amb un grafisme creat amb tres colors: vermell, negre i blanc, amb l’objectiu d’emfatitzar els missatges claus de la campanya: “Me l’estimo, és Granollers”, “Aquí t’espero, assegut a la Pedra de l’Encant”, “Fem Granollers colze a colze”, “Tornarem a omplir de vida els carrers i les botigues”,” Ser felices i somriure per atendre’t amb el cor”.

Laia Llach en la presentació de la campanya aquest dilluns / Griselda Escrigas

Els dissenyadors de la campanya han apostat pel color vermell perquè transmet energia, valentia i sentiment. És una campanya que té la força en la cançó versionada, i la imatge, en el vídeo promocional en el qual han participat les set associacions de comerciants de la ciutat: Gran Centre Granollers, Granollers Comerç de Dalt, Del Rec al Roc, Comerciants Congost Granollers, Més que comerç, Comerç Ral i Centre Comercial Ramassar Nord i el Gremi d’hostaleria del Vallès Oriental.

El llançament de la campanya es veurà virtualment, a les xarxes socials de @granollers, a www.granollers.cat, al www.visitgranollers.com(link is external) també a l’espai públic, a través de banderoles, opis i columnes i campanya publicitària. La campanya tindrà continuïtat durant tot l’any amb diverses accions vinculades a la promoció del comerç de proximitat. Aquestes actuacions s’aniran dissenyant i definint conjuntament amb el teixit comercial i gastronòmic de la ciutat.

LA PREGUNTA

Creieu que el Barça de Hansi Flick pot fer una bona temporada amb la plantilla que té en aquests moments?

En aquesta enquesta han votat 293 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't