QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Granollers estrena senyalització turística al centre històric

L’Ajuntament de Granollers ha instal·lat aquests darrers dies uns nous plafons informatius al centre històric de la ciutat que indiquen els diversos elements del patrimoni, la situació dels principals equipaments i altres elements d’interès per als visitants.


El 9 Nou
08/03/2011

El centre històric de Granollers estrena aquests dies la nova senyalització turística que permet als vianants localitzar els elements del patrimoni cultural i arquitectònic però també els principals equipaments i serveis situats al centre històric. Hi ha dos tipus d’indicadors: els direccionals i informatius.

Els nous indicadors s’ha instal·lat ara després de culminar el procés d’ampliació de l’illa de vianants que ha passat de 15.000 metres quadrats a 33.000. Durant aquest temps, també s’han posat en marxa nous equipaments com el GRA o s’han descobert o recuperat nous elements històrics com la torre rodona de la muralla a la plaça Maluquer i Salvador o l’Adoberia.

DEU POSTALS DE LA CIUTAT

D’altra banda, l’Ajuntament ha posat a la venda una col•lecció d’una desena de postals de diversos indrets de la ciutat. Es poden trobar a quioscos, hotels, a l’oficina de turisme o a l’oficina d’atenció al ciutadà. S’han editat 5.000 postals (500 col•leccions) amb imatges de la Porxada, la Sala Sant Francesc, l’Aboberia, la Tèrmica, l’Ajuntament, l’Asil-Hospital, l’església de Sant Esteve, Casa Clapés, Casa Blanxart i el Teatre Auditori.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 465 persones.